Kalendarz

Styczeń 2021
poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota niedziela
28 grudnia 2020 29 grudnia 2020 30 grudnia 2020 31 grudnia 2020 1 stycznia 2021 2 stycznia 2021 3 stycznia 2021
4 stycznia 2021 5 stycznia 2021 6 stycznia 2021 7 stycznia 2021 8 stycznia 2021 9 stycznia 2021 10 stycznia 2021
11 stycznia 2021 12 stycznia 2021 13 stycznia 2021 14 stycznia 2021 15 stycznia 2021 16 stycznia 2021 17 stycznia 2021
18 stycznia 2021 19 stycznia 2021 20 stycznia 2021 21 stycznia 2021 22 stycznia 2021 23 stycznia 2021 24 stycznia 2021
25 stycznia 2021 26 stycznia 2021 27 stycznia 2021 28 stycznia 2021 29 stycznia 2021 30 stycznia 2021 31 stycznia 2021

Dni dodatkowo wolne

25 – 27 maja 2021 r. (wtorek, środa, czwartek) egzamin ósmoklasisty, dni wolne dla uczniów klas I – VII

4 czerwca 2020 r.  (piątek)

Kontakt

Szkoła Podstawowa nr 1
z Oddziałami Dwujęzycznymi
i Sportowymi
im. Tadeusza Kościuszki
w Lidzbarku

ul. Działdowska 13
13-230 Lidzbark
tel/fax 23 696 15 27
e-mail: splidzbark@wp.pl,
dyrektor@splidzbark.pl,
wicedyrektor@splidzbark.pl
sekretariat@splidzbark.pl
administracja@splidzbark.pl
biblioteka@splidzbark.pl
pedagog@splidzbark.pl

LOGOPEDA  S Z K O L N Y

mgr Teresa Kaczorowska

l1

Godziny pracy logopedy

Poniedziałek 8.00 – 14.00

Wtorek 9.30 – 13.30

Środa 9.00 – 12.00

12.50 – 13.20

14.35 – 15.35

Czwartek 10.00 – 13.30

14.30 – 15.30

Piątek 10.00 – 16.00

Konsultacje dla rodziców: poniedziałek 10.25 – 10.45


Terapia logopedyczna prowadzona jest indywidualnie lub w grupach 2 osobowych i trwa maksymalnie 30 minut w wymiarze 1 raz w tygodniu. Odbywa się w formie ćwiczeń usprawniających aparat artykulacyjny oraz ćwiczeń korygujących i utrwalających prawidłową artykulację. W czasie zajęć wykorzystywane są pomoce dydaktyczne oraz programy multimedialne wspomagające terapię logopedyczną. Osiągniecie oczekiwanego efektu zależy od systematycznego uczęszczania dziecka na terapię, od współpracy logopedy z dzieckiem oraz rodzicem.

 

Drodzy Rodzice!

Serdecznie zapraszam Państwa do współpracy, do systematycznego wykonywania z dzieckiem ćwiczeń w domu. Brak ćwiczeń to brak postępów w terapii.